MGA 106.Bölüm Ruh Dünyası Boşluğu

Çeviri için Yusaince00 ,  kontrol / düzenleme ve edit için Wertyul arkadaşımıza teşekkürler. Keyifli okumalar…

Ç.N : Bu bölümü okumayan çok şey kaybeder.Geçenlerde Su Rou 2. Favorim demiştim.Hata ettim bir kızı unuttum. Şuanda çıkacak kız 1. Favorim Su Rou ise 3. Favorim.

Ruh Düzeninin gücü.Sadece Ruh Dünyacıları tarafından kullanılabilir çünkü normal insanlar buna dokunma şansına sahip değil.

Ruh Düzeninin gücü bu dünyadan değildi.Bu Ruh Dünyasından geliyordu,gizemli bir dünya.

Ruh Dünyacıları kendi vücutlarını Ruh Dünyası ile bağlamak için kullandı ve onlar Ruh Düzenini vücutlarına güç olarak kullanmadan önce çekiyorlardı.

Ruh Dünyasına bağlanmak için Birisi Ruh  gücünü kullanmalıydı ve Ruh Dünyası Boşluğunu Ruhsal Dünyalarında oluşturmalıydılar.

Ruh Dünyası Boşluğu yaratılmışsa onlar Ruhsal Dünyaya kapıyı açabilirlerdi ve Ruh Düzeninin gücünü kullanabilirlerdi.Bu yüzden Chu Feng’in ihtiyacı olan şey ruh gücüne yoğunlaşmak ve ruh dünyası boşluğunu yaratmaktı.

Bu aşırı beceri gerektiren bir yöntemdi.Ruh gücünde yeterli kontrol sahibi olmalıydılar ve bu çok fazla ruh gücü tüketiyordu.Bu aşırı uzun bir süreç istiyordu.

Bu sanki Ruh gücü’nü hammadde olarak kullanarak ev inşa etmekti.Ruh güçlerindeki kontrol gücü evin kalitesini belirlerdi.

Fakat,Chu Feng bu yöntemleri kullanabildiği ve kendi Ruh dünyasına Ruh Dünyası Boşluğu yaratmak için girdiği zaman…

O hayretle kendi Ruh dünyasında,çoktan yerleşmiş olan bir Ruh Dünyası Boşluğu keşfetti.

‘’Bu da ne?’’O anda Chu Feng çoktan kendi Ruh Dünyasına girmişti.

Bu geniş ve sınırsız bir dünyaydı ve bu sanki o uzaydaki yıldızların içindeydi.Ancak onun etrafında olan ışıklar yıldız değildi.Onlar havadaki gazdan gelen parlaklıktı.

Chu Feng havada yürüyebiliyordu ve istediği yerde ,her yerde o dünyada dolaşabiliyordu.Herhangi bir köşeye ulaşıp onu kavrayabilirdi ve her şey onun içindeydi.

Önünde,Chu Feng’den uzakta olmayan kocaman bir saray ortaya çıktı.Bu son derece güzeldi ve parlak renklerden yapılmışçasına göz kamaştırıcı ışıklara sahipti.Bu sanki kristalden yapılmamıştı.

Şekli de çok garipti.Bu tarif edilemezdi fakat o ruh dünyasının içinde çok garip bir manzara vardı.İlerledikçe sonu gözükmüyordu ve bu sanki o başka bir dünyaya girmişti.

Chu Feng bunun Ruh Dünyası Boşluğu olduğunu düşündü.Fakat,O Ruh Dünyasının Boşluğunun nasıl Ruh Dünyasında ortaya çıktığını anlayamıyordu.

Böyle bir Ruh Dünyası Boşluğunu yaratmak için ne kadar Ruh gücü gerekiyordu?Birinin bunu yaratması için gücü ne kadar fazla olmalıydı?En azından bu onun için mümkün değildi.

‘’Oi,ne düşünüyorsun?Niçin içeri gelmiyorsun seni piç?Ne kadar daha beni bekletmeye devam edeceksin!’’

Ç.N :  Birkaç saniye sonra ölebilirim . Beklediğim sonunda buradaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Chu Feng kararsız olduğunda tatlı bir ses aniden Ruh Dünyası Boşluğunda ortaya çıktı.Dinlemesi çok hoştu ve Chu Feng hiç bu kadar güzel bir ses duymamıştı.

Fakat,sesi duyduktan sonra Chu Feng şok olmuştu .Çünkü o bu sesi daha önceden duymuştu.O bu sesi rüya gördüğünü düşündüğü zaman duymuştu.

‘’Yani her şey gerçekti?’’Chu Feng bunu anlaşılamaz olarak düşünmüştü ama o hala Ruh Dünyası Boşluğuna doğru zıplamıştı.

Ruh Dünyası Boşluğu dışarıdan bir saray gibiydi ama onun gökyüzünü parçalayan bir kule olduğunu söylemek daha iyiydi.Hiçbir kapısı yoktu,fakat,Chu Feng duvardan içeri doğru ilerleyebiliyor ve girebiliyordu.

Chu Feng girdikten sonra yürümek için ve ufuğa doğru dolaşarak gezmesi için yeteneğini kaybetmişti ve  yere doğru sıkıca inmişti.

Ç.N : Uçabiliyordu. Artık uçamıyor anlamında yazar böyle çevirmiş.Yazar burada ufuğa doğru gezmeyi bir çeşit yeteneğine benzeterek kullanmış.

Chu Feng bu sahneyi önünde daha öncede görmüştü.Sonu gözükmeyen kristal benzeri bir duvar.

Belli bir duvarda,garip,büyük bir kapı.Kapıların üstünde zincirler ve içinden yayılan korkunç aura.

Ç.N: Bu sahneyi ben nerede görmüştüm veya okumuştum?

En önemli şey yakınındaki büyük siyah yumurtaydı.O anda Chu Feng’e doğru durmaksızın bağırıyor gibiydi.

O Chu Feng’in o gün rüyasında gördüğü her şey değil miydi?Fakat,Chu Feng  kendi rüya aleminde olmadığını biliyordu.Bu onun Ruh Dünyası Boşluğuydu.

‘’Ahh,aptal Chu Feng,sonunda yine girdin.’’

‘’Sen çok aptalsın,çok aptal.Senin için ne kadar bekledim biliyor musun?15 yıl!’’

Ç.N : Yeşilçam filmlerinde,dizilerde ve drama filmlerinde hapise düşmüş adamı yıllardır bekleyen kadına benzettim burayı ama neyse.

‘’Kahretsin.Piç.Mm,Anlama becerin kötü değil mi?Onlar basitçe korkunç.’’

Sonsuza dek duyulabilecek o hoş ses büyük siyah yumurtanın içinden geliyordu.Sözleri kargaşa içindeydi ama onları duymak güzeldi.Sanki başa çıkması zor olan bir çocuk gibiydi.

Ama en önemli şey o Chu Feng’in ismini bilmekle kalmayıp,o Chu Feng için 15 yıl beklediğini bile söylemişti.Bu Chu Feng’i sonsuz derecede şok etmişti.

‘’Nesin sen?Adımı nasıl biliyorsun?’’Chu Feng sordu ve sorduğu gibi mesafesindeki yumurtadan daha yakına gelmedi.

‘’Sen bir’nesin sen’!Beni ‘Asilzade Kraliçem ‘olarak çağır.Asilzade Kraliçem anladın mı ?’’

‘’Senin görme yeteneğini ve duyma yeteneğini Ruh dünyasında paylaştım.senin karşılaştığın şeyleri  bütün bu yıllar boyunca bende karşılaştım.Senin kim olduğunu nasıl bilemem?Senin yaptığın her şeyi bile biliyorum!’’siyah yumurtada memnun olmayan bir ses çıkmıştı.

‘’Ruh Dünyamda?15 yıl boyunca benim Ruh Dünyamda eklediğini mi söylüyorsun?Ruh Dünyama nasıl girdin?’’Chu Feng oldukça şaşırdı.

‘’Nasıl bilebilirim?Uyandığımda,’Ben’ senin Ruh Dünyandaydım.Bu lanet olasıca Ruh Düzeni tarafından bile mühürlendim ve hareket bile edemiyorum.’’

Ç.N: Ben derken kendinden kraliçe olarak bahsediyor.

‘’Bu senin piç ebeveynlerinin yaptığı bir şey olabilir.’’siyah yumurta bağırmaya devam etti.

‘’O zaman benim ailemin kim olduğunu biliyor musun?Onların adları ne?Nereden geldiler?Şu anda neredeler?’’Chu Feng yakından sorguladı.

‘’Bende sana bunu sormak istiyorum.Onların kim olduğunu bana söylemesen iyi olur yoksa onlara bedelini ödeteceğim.Onlar beni senin pis kokulu ruh dünyanda mühürlemeye cesaret ettiler!Kahretsin.’’

Sesi hoş olsa da Chu Feng siyah yumurtanın kendini ‘Asilzade Kraliçe’ olarak çağırırken kızgın olduğunu fark etmişti.O siyah yumurtanın dişlerini sıktığının sesini bile duyabiliyordu.

‘’Yani benim ailem bu Ruh Dünyası Boşluğunu benim için inşa mi ettiler?’’Siyah Yumurtanın dediklerini duyan Chu Feng derin düşüncelere battı.

‘’Saçmalama.Eğer biri senin için inşa etmeseydi,bunu sen mi inşa edecektin?Böyle etkileyici bir Ruh Dünyası Boşluğunu inşa edebilir misin?’’Siyah yumurta Chu Feng’e darbeler vurmuştu

Ç.N : Yumurta ChuFeng’i sözlerle KO etti.

‘’Yani bu Ruh Dünyası Boşluğunu inşa etmeme yardım eden kişi çok güçlü ve o bir Ruh Dünyacısı olmalı değil mi ?’’diyerek Chu Feng sordu.

‘’Elbette bu Ruh Dünyası Boşluğunu yaratan kişi güçlü.Bekle,ne demek istiyorsun?Bana zayıf mı diyorsun?’’

‘’Sana anlatayım.Yaralı olmasaydım,hiç kimse beni mühürleyemezdi.Sana yardım eden kişinin ne kadar güçlü olduğu fark etmez.Bu kişinin kim olduğunu bildiğim sürece,Ona iki katını ödeteceğim.Ben yapacağım.’’

Ç.N: O değilde nasıl yaralandın bide onu açıklasana 😀

‘’Eggy,Sana asla yukarıdan bakmadım.Sadece merak ettim.’’

Ç.N: Sonunda artık ismini de kullanabilirim . My Favorite Girl Eggy ❤ ❤ ❤

‘’Merak?Merak edilecek burada ne var?Bekle.Eggy?Sensin Eggy!Sen bir tavuk yumurtasısın!Köpek yumurtası!Piç!Beni ‘Asilzade Kraliçem’ olarak çağırmalısın.

Ç.N : Köpek yumurtası ? WTF? Biri açıklasın beyler. Dog egg diyordu direk çevirdim . 😀

‘’Peki Eggy.Bana ismini söyleyebilir misin?Nereden geldin?’’

‘’Kış kış!Benden bilgi çalmayı aklından bile geçirme!!!’’

Ç.N: Piç ve Kış Kış(Shoo) içlerinde ‘’Yumurta’’ kelimesi karakterine sahip(çincede).

Chu Feng siyah yumurtadan bir şey alıp alamayacağını görmek istemişti,ama sonradan ,her soruya sadece 3 ‘’bilmiyorum’’ ile cevap verdiğini keşfetti.

Ağzıda çok sıkıydı ve kimliğini ortaya çıkarmak istemiyordu. Fakat,Chu Feng  onu onun ruh dünyasına mühürleyen bunu kasıtlı olarak yaptıysa,bunda bazı gizli anlamlar olmalı.

En azından,o kişi ona zarar vermeyecektir yoksa o kişinin yöntemleri onu önceden öldürebilirlerdi.

Niçin ona Ruh Dünyası Boşluğu inşa etmekte yardım etmişlerdi ve  ona zarar verebilecek bir şeyi mühürlemiştiler?Bu basitçe bir çaba israfıydı…

Bu yüzden Chu Feng  o kişinin ona zarar vermeyeceğine karar verdi.Bunun yerine ona yardım edeceğini ve o bunun büyük olasılıkla ailesi tarafından yapıldığını hissetmişti.

Ç.N: Burada Eggy ‘i mühürleyen adamdan  kendi düşünceleriyle kendisinin onla nasıl bir ilişkisi olabileceğini Sherlock Holmes fikirleriyle bulmaya çalışıyor.

 

MGA 106.Bölüm Ruh Dünyası Boşluğu” üzerine 36 yorum

    1. 107’i nerede gösterdim ASFADSFSAD. Şuanda mertin elinde bölüm var ama sitede değişiklik yaptığı için atmayacak.O yüzden spo vermene gerek.Versende bir şey kazanmazsın ben çevirirken 😀

      Beğen

      1. Facebook sayfasında vardı 😀 yanlışıkla attı sanırım akşam ama açılmadı o var sadece ismini görebildik 😀

        Beğen

  1. Bu yumurta işini ingilizce translate okuduğumda fazla anlamamıştım. Şimdi farkettim ki translate alakasi yok yazardan bir cacık olmaz.

    Beğen

    1. Yazarla alakası yok. İngilizce okurken Eggy derken E nin büyük olmasından bir isim olduğunu anlaman gerek.ing den türkçeye çevirirken yumurtacık oluyor ama yazarda hata yok.Yazar zaten çince çıkartıyor.İngilizce çevirenlere cacık olmaz de.Yazarda sorun yok.Tek sorunu çok fazla aynı üstünlük kelimesini ve cümlesini kullanıyor.”Bugün herkes ölecek,Aileme karşı çıkanlar ölecek,Beni,Chu Fengi nasıl yenmeyi düşünüyorsun?” gibisinden sözleri çok fazla kullanıyor.

      Beğen

  2. Emeği geçen herkese teşekkürler…

    Benim favori kızlar
    1 Eggy
    2 Zi (tam adını vermiyeceğim. 300’lü bölümlerde adını öğrenirsiniz)
    3 Su kardeşler (Hele o anlayışlı küçük kardeş yok mu?)

    Beğen

      1. 1. Eggy
        2. Sou mei ( ben böyle diye hatırlıyorum ama soy adı farklı olabilir neyse anladınız kim olduğunu 😆 )
        3. Zi Ling

        Beğen

  3. Bu bölümde aşırı Ç.N ye kaçmışım 7-8 tane attığımın 3 tanesi bilgi amacıyla desek 4 tane falan komik Ç.n atmışım.Gerçi uyarmıştım bir kere başladımmı 4 den fazla atarım diye. Sizde kabul ettiniz 😀

    Beğen

  4. Bölüm için teşekkürler.Şimdi bu kız rehber felan mı olacak chu feng e?Karşılaştığı zorluklarda yardımcı felan mı olacak?Yoksa chu feng in içine yardımcı güç kaynağı felan olarak mı kondu?

    Beğen

  5. Guncel icin tesekkurler. Bide tajip etmiyorum diyordun ama butun kizlari biliyon.DBu demektir ki ya ceviride ilerdesin ya da okumaya basladin demektur.D Guncele gelmesini 4 gozle bekliyorum

    Beğen

    1. Dediğimi çok yanlış okumuşsun . Seriyi ben bu site yayınlamadan önce (yaklaşık olarak 2015in başlarında) okuyup ingilizcede güncele gelmiştim ve o zamanlar fazla ilerde değildi.Okumuyorum dediğim şey türkçe çeviriyi okumadığımdır. Onu dememin nedeni teknikleri,seviyeleri vb. şeyleri nasıl yazdıklarını bilmediğimdendi.Ancak artık çevirmen olduğumdan kendi kafama göre ilerleyip en uygun kelimeyle şimdiye kadar yazdığım gibi yazmaya devam edicem. :D. Bu seriyi mert benden öğrendi bu arada.Hatta şuan gördüğünüz çevirmenlerin çoğuna romanın ne olduğunu ben onlara zorlaya zorlaya okutarak öğretmişim.2 aylığına gitmiştim baktım hepsi roman delisi olmuş. Webtoon sitesinde roman tartışıyorlar :D.

      Beğen

Yorum bırakın