Gordion

48343325-176-k835750

Dünyada 4 temel topluluk varlığını sürdürüyordu. Büyücüler,Askerler,Simyacılar vede Büyülü yaratıklar içlerinde son derece engin bir denge olsada bundan binlerce yıl öncesinde bir savaş patlak verdi. Büyücüler ile Simyacılar arasında gerçekleşen bu savaş o kadar şiddetliydiki diğer topluluklar da savaşın içine nasıl karıştıklarına anlam veremediler Büyücerin yanına Büyülü yaratıklar;Simyacıların yanına ise Askerler destek çıkmıştı.Soğuk ve kanlı geçen bu savaş yüzyılarca sürmüş 2 tarafta birbirlerini katletmeye yemin etmişti.Taaki o son büyü gelene kadar. Fakat burada Gordion’da binlerce yıllık aradan sonra savaşın o soğuk sisi tekrar kıtaya kucak açıyordu.Geri geliyordu daha güçlü bir şekilde daha etkili olacaktı daha iyi hükmedecekti… Taki bir Büyücü öne çıkana kadar….

Seri Wattpad’de bulunmaktadır.Birkaç arkadaşın isteği ve yazar arkadaşımız Aydehan’ın la konuşmamızla seriyi sitede yayınlamış bulunmaktayız.Seride düzenlemeyi ve kontrolü Yusaince00 olarak ben yapacağım. Bana şans dileyin ilk bölümde düzenlerken savaşa girdim 😀 .(Wattpadden okuyanlar bilir 😀 )

Karakterler :

  • ‘Rüzgar’ = Oğlan
  • ‘Poyraz’ = Sevimli kız kardeş
  • ‘Kıpçak’ = Çirkin Eğitmen
  • ‘Menderes’ = Simyacı
  • ‘Semender’ = Bas Simyacı

BÖLÜMLER

Cilt 1:

Cilt 2 :

 

Gordion” üzerine 6 yorum

  1. Wattpad den biliyorum, bu kitabı. Kütüphanem de ekli hatta ama okumak hiç nasip olmadı. Bir tanıtım konusu olmayınca, sıfırdan okuyupta. Vasat bir kitap çıkma riskini göz önüne alarak okumamıştım. Ama buraya düştüğüne göre yanılmışım. Müşait bir zamanda başlıyorum. Paylasım için teşekkürler. 🙂

    Beğen

  2. Valla seri hakkında bende birşey bilmiyorum.Arkadaşlar beğenmiş ama çok bozuk ve gramerinin düşük olduğunu görünce bana çevirmen olarak düzenlemesini yaptırıyorlar 😀 . Bende tamam dedim. Valla bi shuras var bi bu var bide tanıtım var ne bok yapacağımı bilmiyom 😀

    Beğen

Bir Cevap Yazın

