Yaratık Avcısı Tanıtım

Yaratık Avcısı[Bitti]

Yaratık Avcısı

Yazar  MaddogKanzaki

Hayatın bir avuç sikkeden daha az değerli olduğu dönemde onun döndüğünü söylediler. Onun öncesinde delirmiş olduğunu ve öldüğünü söylediler. Onun bir arayış içinde olduğunu ve bu yüzden ölüler evreninden kaçtığını söylediler. Onun avını arayan bir avcı olduğunu söylediler.

Not: Hikayenin Tamamı için Wattpad‘e bakın. Biz sadece ilk 5 bölümü tanıtım için yayınlıyoruz. Hikaye neredeyse 60 bölüm olmuş durumda eminim siz de seveceksiniz.

Bölümler :

Yaratık Avcısı Tanıtım” üzerine bir yorum

  1. arkdaşlar bu gerçekten çok güzel bir seri ben bunu ilk defa wattpad de okudum ve çok beğendim sizede okumanızı tavsiye ederim. tabi CD MGA ATG gibi serilerin hiçbirine benzerlik göstermiyor fantastik roman olarak yazılmış bir seri diyebiliriz.

    Beğen

Yorum bırakın