Virtual World – The Legendary Thief 1.Bölüm Sessiz Köy – (Başlangıç)

Öncellikle aramıza katılan Useless1 arkadaşımıza hoşgeldin diyorum. Umarım bu serinin devamını getirebilir.

Çeviri için Useless1, kontrol düzenleme için Wertyul arkadaşımıza teşekkürler. Keyifli okumalar…

 

Beyaz dumanla dolmuş küçük bir oda.  Kaynayan su dışarı taşarken ve “pu-pu” sesleri çıkartırken bir su termosunun içinde pembe bir elektrikli ısıtıcı vardı.

Kenarda süt beyazı bir kanepenin üzerinde çok güzel ve seksi bir kadın uzanıyordu. Çekici vücudunu mükemmel bir şekilde gösteren ipeksi pembe bir gecelik giyiyordu. Duruşu kazara boynundan aşağısının açılmasına neden oldu. Pürüzsüz teni 2 küçük dik birleşmiş figürle açıkça görünüyordu. Aşağılara doğru göz atıldığında belli belirsiz pembe-kırmızı bir çizgi fark ediliyordu.

Seksi kadın elinde bir kopya tutuyor ve onu yoğun bir ilgiyle okuyordu. Çevresinden gelen tüm rahatsız edici şeyler göz ardı ederek derin düşüncelere daldı.

Evet, o benim patronumdu. Kentsel bölgedeki küçük “yeraltı” ayak masaj merkezinin sahibi Xu Lin.

Bu tür ayak masaj merkezleri tüm bölgeye yayılmıştı. Bu küçük sokakta bile düzinelerce vardı. Bu ayak masaj merkezlerine “yeraltı” denmesinin sebebi normal ayak masaj merkezlerinin aksine akşam sekizden sonra açılmasıydı. Bu bir tür “meşru” işti.

Tüm bu ayak masaj merkezleri yazılı olmayan bir anlaşma ile koordine ediliyordu. Akşam sekizden ona kadar tüm masaj merkezleri kapılarını açıp müşterilerin gelmesini bekliyorlardı. Akşam 10’da polis memurları çoktan eve gidip eşlerini yatağa götürüyorlardı. Daha sonrasında bu masaj merkezleri çalışan bayanlarına bornoz giydirerek ana koridordakı kanepeye oturtuyorlardı. Yoldan geçenler büyük cam kapı vasıtası ile bu genç kızların beyaz tenlerini görebiliyorlardı. Başlarını biraz indirerek bu genç kızların iç çamaşırlarının renklerini görmek mümkündü. Bu kadar çekici bir baştan çıkarmaya erkekler nadiren karşı koyabiliyorlardı. Kolayca eve geç gitmeleri için baştan çıkarılırken kızların tekniklerini tecrübe etmek için içeri giriyorlardı. Tabi ki dışardan bu kızlara büyük bir arzu ile dik dik bakan parasız insanlarda vardı.

Bizim ayak masaj merkezimiz sıradan boyuttaydı, ne büyük nede küçüktü. Xu lin haricinde ben 5 kız ve 1 gerçek masaj ustası vardı. Ben merkezin temel hizmetlerinden sorumluydum ayrıca merkezdeki tek erkektim. Bazen ağır eşyaları kaldırır  bazen de kızların kıyafetlerini yıkardım. Kızlar müşterilerle ilgilenmekle sorumluyken bende kızlara hizmet etmekle sorumluydum. Neyse ki saçma isteklerde bulunmuyorlardı.

Buna ek olarak müşteri bulmak gibi büyük bir şeyden sorumluydum.

Elbette müşteri aramak yasa dışı olduğundan çok dikkatli bir şekilde yapıyordum. Normal koşullarda haftada 1-2 kişi bulurken en kötü durumlarda tüm ay boyunca hiç müşteri bulamadığımda oluyordu.

Kabaca yarım yıldır buradaydım. Kazancım harika olmasa da kötüde değildi. Tatmin edici yemekler yiyemesem de en azından açlıktan ölmüyordum. Xu Lin tüm personele iyi davranıyordu hatta bazen herkesi eğlendirmek için sakalar yapıyordu. Ama neden bu işle uğraştığını kimse bilmiyordu.

Kaynayan suyun buharına bakarken başka bir kanepeye oturup elimdekileri bıraktım.

“Lin lütfen fişi çeker misin? Su dışarı sıçrıyor.”

“…”

Xu Lin hareketsiz ve sessizce elindeki kopyayı okumaya devam ediyordu.

“Lin lütfen fişi çek çok gürültü yapıyor eğer çekmezsen bozulacak.”

“…”

Hala bir tepki yoktu.

Daha yüksek bir sesle bağırdım: “Lin Eğer fişi çekmezsen eriyecek.”

Sessizliğin ardından,

“Bang!”

Kafama yumuşak bir yastık çarptı. Xu Lin bana güzel gözleriyle dik dik bakarak bağırdı, “Kendin çıkar o benim değil.”

Lanet olsun! O anda hatırladım elektrikli ısıtıcı benım paramla alınmıştı.

Xu Lin elindeki magazini okurken bana, ” Hey, Xiao Lin! Git kızları kaldır. Onlarla görüşmek istediğim bir şey var ayrıca sende gelip dinle bu şey geleceğimizi etkileyebilir” dedi.

Başımı sallayıp neler olduğunu anlamama rağmen kızları kaldırmaya gitdim.

Dinlenme odasında 5-6 kız büyük bir yatakta çılgınca yatıyordu. Sadece içlerinden biri normal bir şekilde duruyordu. Lu Xue Han gerçek bir ayak masajı ustasıydı diğer kızlar gibi değildi.

“Hey hepiniz kalkın.”

“Lin Fan ölmek mi istiyorsun? Güzelim rüyayı mahvettin.”

Pozisyonum yüksek olmadığından kızlar sık sık bana patlıyorlardı.

“Patron bir şey söyleyecekmiş. 5 dakika içinde orda olmayanların maaşından 500 kesilecekmiş.”

“Ah!”

Kısa bir süre sonra büyük bir kargaşa meydana geldi. Kızlar iç çamaşırlarını bile giymeden basitçe battaniyelere sarılarak Xu Lin’in olduğu odaya doğru koştular.

Kaşlarımı çattım. Yatağın en içerdeki kısmında uyuyan Lu Xue Han tepki vermedi. O sadece battaniyeyi göğsünü örtecek şekilde çekip biraz utanmış şekilde bana bakıyordu. Onun küçük çekici yüzü kızarıyordu.

“Lu Xue Han neden toplantıya gitmiyorsun? Para cezası almaktan korkmuyor musun?”

Güzel kızlardan hoşlanmama rağmen Lu Xue Han’a karsı kendimi tutmak zorundaydım. O eskort kızlardan biri olmadığı için sadece güzelliğinin tadını çıkarabilirdim. Bu durum diğer kızlar için farklıydı. Onlarla flört etmesem bile onlar benle flört etmek için geliyorlardı. Nede olsa görünüşüm kötü değildi.

Lu Xue Han pembe dudaklarını ısırıp fısıldadı: “şey… önce sen çıkabilir misin ? Bir şey giymiyorum.”

Serseme döndüm; bu kız aslında çıplak mı uyuyordu? Görünüşe göre diğer kızlar onu etkilemeye başlamıştı

“O zaman acele et bu çok önemli.”

Hızlı bir şekilde dışarı çıkıp kapıyı kapattım. Nedenini bilmiyorum ama ne zaman onunla karşılaşsam rahatsız hissediyorum. Bir erkeğin aşık olduğu kızla karşılaştığında hissettiği duygu gibi değil. Lu Xue Han’ın bu pis yerde olmamalı diye düşünüyorum.

Peki o zaman ben, ben neden buradayım?

Kafamı salladım daha fazla düşünmek istemiyordum. Unutmak istediğim bazı şeyler vardı güzel kızlara bakacak bir ruh hali içinde değildim.

Koridorda devrilen bardaktan sular dökülürken ben yoldan geçen yayalara bakıyordum. Bu gelişen dünya … sanki beni unutmuş gibi.

“Hey. Toplantıya katılmıyor musun?

Lu Xue Han genç kızlarınki gibi tatlı bir sesle sordu.

Arkamı döndüğümde onun soluk sarı bir gecelik giydiğini gördüm. Onun büyük sabit göğüsleri bu gevşek kıyafetin içinde canlı gibi gözüküyordu. Yumuşak duruşu karlı yüzü keskin ve güzel gözleriyle kombine edilince çok uyumlu bir kadın izlenimi veriyordu.

Belki de ona çok yoğun baktım. Lu Xue Han’ın yüzü kıpkırmızı oldu odaya girmeden önce dönüp bana kısa bir süre baktı.

-CEVİRMEN NOTU-

Eskort: Para karşılığı başkalarıyla birlikte olan bayanlar.

Virtual World – The Legendary Thief 1.Bölüm Sessiz Köy – (Başlangıç)” üzerine 12 yorum

  1. Hoşbuldum öncelikle seriyi devam ettireceğimi söyliyim 2. olarak kitabın içeriğini atmıştım yakında eklerler sanırım ilk bölüm erotik gibi gözüksede aslında öyle değil 😀

    Beğen

  2. lan acaba ilerde bu kızlar item karşılığı eskortuk yapar mı çeviri için teşekkürler elinize sağlık

    Beğen

Yorum bırakın