Virtual World – The Legendary Thief 7.Bölüm Sessiz Köy (Görev)

Çeviri için Useless1, kontrol düzenleme için Wertyul arkadaşımıza teşekkürler. Keyifli okumalar…

Görevi kabul ettikten sonra köyün kenarına gittim. Birçok oyuncunun canavarları öldürmeye başladığını görsem de çoğu köylülerden ekmek almak için küçük tavukları avlıyorlardı. Tavukların çok düşük saldırı güçleri olsa da verdikleri tecrübe puanları da çok düşüktü.

Köyden uzaklaşarak ormanın derinliklerine girmeye başladım. Biraz yürüdükten sonra ormanın içinde dolaşan vahşi köpekleri gördüm.

Kılıcımı çekip vahşi köpeğe saldırdım.

“6!”

Vahşi köpeğin başının üstünde kırmızı bir sayı çıktı. Sanırım bu bir kritik vuruştu yoksa 3 saldırı gücüm varken bu kadar hasar vermem mümkün değildi.

Tabi ki daha sonra saldırılarım sadece 2-3 hasar veriyordu. Ancak seviye 2 vahşi köpeğin yalnızca 30 canı olduğu için bu benim için kolay bir dövüştü.

“Tamam!”

İlk vahşi köpek ölmüştü. Cesedi incelediğimde 3 bakır para ve görev eşyası olan kürkü buldum.

Yani bu köy korumasının istediği eşyaydı sanırım bu kolay bir görevdi. Vahşi köpekleri öldürmeye devam ettim. Her öldürüşümden sonra biraz dinlenip sağlık puanlarımın yenilenmesini bekliyordum. Her ne kadar yenileme hızım düşük olsa da para tasarrufu sağlıyordu. Şuanda kimsenin avlanma yaparken yardımcı olması için şifa iksiri alacağını düşünmüyordum.

Çok geçmeden kürkleri toplamayı bitirdim. Daha fazla vahşi köpek öldürmek görev eşyasının düşmesini sağlamayacaktı. Seviye 2 olmuştum. Saldırı gücüm biraz artmıştı ve toplam canım 60’dan 80’e yükselmişti. Görünüşe göre seviye atlamak toplam canda bir artış sağlıyordu. Bunun yanı sıra harcamak için 5 ekstra özellik puanı kazanmıştım. Hiç düşünmeden tüm hepsini Kuvvet’i arttırmak için kullanmıştım. Oyunun başında yüksek Kuvvet’e sahip olmadan nasıl dayanacaktım.

Yavaş yavaş daha çok oyuncu köyden uzaklaşarak buraya gelmişti. Ama çoğunun vahşi köpek kürkünü toplamadığını fark ettim. Sanırım bu görevden sadece birkaç oyuncu haberdardı. Nede olsa köy koruyucusu sadece ileri geri yürüyordu. Sadece az sayıda insan onu fark edip onla konuşmuştu.

Hızlı bir şekilde köye gidip görev eşyalarını teslim ettim. Görevin ödülü gerçekten cömertçe idi. 80 bakır para kazanmıştım. Para çok önemliydi özellikle oyunun başlangıç zamanlarında daha fazla önemliydi. (1 altın para = 100 gümüş para = 10,000 bakır para)

Deneyim puanlarını da aldıktan sonra köydeki npclerle konuşup diğer görevlere baktım.

<GÖREV: Kanlı Karşı Saldırı>

HEDEF: Köy liderine yardım et. Köyün doğusunda bulunan kurtları yok et. 50 tane kurt dişi topla ve köy liderine teslim et. Bu görevi tamamlamak için takım arkadaşı bulmanız gerekir. Kurtlar çok acımasızdır. Köyün en güçlü erkekleri bile onlar tarafından ölümüne ısırılmıştır.

Bu görev çok zordu. Sadece kurtların seviyesi yüksek değildi aynı zamanda grup kurmak gerekiyordu. Bu görevi şuan için bir kenara bırakıp başka görevler aradım.

<GÖREV: Domates Toplama>

HEDEF: Köylü, Ahua tepesindeki bölgeye birçok domates ekti. Ancak son zamanlarda vahşi kurtlar o bölgede görülüyor. Ahua için 10 tane domates topla.

<GÖREV: Köyü Savun>

 

HEDEF: Köyün dışında 20 tane vahşi köpek öldür. Dişlerini toplayıp köy koruyucusu Harker’a teslim et.

Domates toplamak ve vahşi köpek öldürmek sorun değildi. Görev yaparken vahşi köpek öldürerek seviye atlamak oldukça kolaydı. 1 vahşi köpek öldürmek 10 deneyim puanı kazandırırken görevin ödülü tam 200 deneyim puanıydı. Görev yapmak deneyim puanı kazanmayı 2 kat arttırıyordu.

Çoğu bölgede birçok oyuncu şuan avlanıyordu onun için onları rahatsız etmek istemedim ( çoğu kişi pusu kurup canları azalan oyuncuları öldürüp eşyalarını çalmaya çalışıyordu ). Köyün doğu tarafına gidip ilerlemeye başladım çok geçmeden Ahua’nın domates tarlasını görmüştüm.

Tarlaya yaklaşırken birçok vahşi köpek öldürsem de hiç köpek dişi çıkmamıştı. Sanki görev benle dalga geçiyordu.

Biraz daha ilerledikten sonra başka vahşi köpekler gördüm ancak benim öldürdüklerim 1.seviye olmasına rağmen karşımdakiler 3.seviye Gaddar Köpek’lerdi.

Sessizce kılıcımı çıkarıp saldırıya geçtim.

“3!”

Kırmızı sayı benim daha tedbirli olmamı sağladı. 3.seviye köpeğin savunması 1.seviyeye göre oldukça yüksekti. 1.seviye köpeklere vurduğumda genelde 5 hasar veriyordum.

Gaddar Köpek’in 50 canı vardı yani öldürmem 17 vuruşumu alıyordu. Tabi ki onlarda bana vuruyordu her ne kadar vurduklarında 2 canım azalsa da köpekleri öldürdüğümde canım kritik seviyelere gelmiş oluyordu.

+30 deneyim puanı

Köpeğin cesedini araştırdığımda 14 bakır para diş ve parçalanmış bir zırh buldum.

Aceleyle zırhın özelliklerine baktım.

Vahşi Köpeğin Kürk Zırhı ( Beyaz Ekipman )

Savunma: +5

Benim hasarlı ceketime göre daha güzeldi. En azından savunmamı biraz yükseltiyordu. Hemen zırhı giydim. Nasılsa 10.seviye olup thief sınıfını seçtiğimde sadece deri zırhlar giyebilecektim. İkinci kez düşününce 10.seviye olduğumda hala bu zırhla dolaşırsam bu zavallıca olmayacak mıydı?

Virtual World – The Legendary Thief 7.Bölüm Sessiz Köy (Görev)” üzerine 5 yorum

  1. bölüm için teşşekürler, bu bölüm bana silkroada ilk başladığım zamanı hatırlattı 😀 watergostlardan 1 tane kesip sonra oturup hp yenilerdim 😀

    Beğen

Yorum bırakın