Virtual World – The Legendary Thief 11.Bölüm Sessiz Köy ( Seviye Atlama )

Çeviri için Useless1, kontrol düzenleme için Wertyul arkadaşımıza teşekkürler. Keyifli okumalar…

Haritayı açtım gerçekten Lu Xue Han’ın dediği gibi birbirimize oldukça yakınmışız. Aramızda on dakikalık mesafe bile yoktu.

Yolda karşılaştığım tüm canavarları öldürdüm. Vahşi kurt köyüne vardığımda çoktan 6.seviye olmuştum. Seviye 9 canavarların verdiği deneyim puanı gerçekten iyiydi.

Doğru. Belki sıralamaya girmiş bile olabilirdim.

Sıralamayı açtığımda en iyi 10 Çinli oyuncu 6. seviyeydi. Oyundaki seviye atlama hızı gerçekten yavaştı aksi takdirde oyun başladığından beri geçen 9 saatin ardından çoktan sınıfını seçen biri olurdu.

İlk 50 ye dikkatlice baksam da kendi ismimi görememiştim. Demek ki onların deneyim puanları benimkine göre daha yüksekti. Sıralama listesinin alt tarafında küçük karakterlerle bir şeyler yazıyordu: Şuan dünya 98.652 ve Çin 60.231.siniz. (Ç.N: Hep yemek yedi diye böyle oldu beyler çocukta potansiyel var gördüm ben 😀 )

Dona kalmıştım. Sadece dünyada en iyi 100.000 ve Çin’de en iyi 60.000’e mi girebilmiştim. Rekabet oldukça deliceydi.

Köyün kapısında göz kamaştırıcı bir kız durup etrafına bakınıyordu. O kız görünüşün de hiçbir değişik yapmamıştı. Bu kız gerçek hayatında biri tarafından tanınabileceğinden korkmuyor muydu?

Yanına gidip “Lu Xue Han sensin değil mi?” Diye sordum.

Qing Cai Keke ismi başının üstünde gözüküyordu. Biraz utanarak ” Sana bundan sonra Keke demem daha güzel olacak. Daha doğal durur. Gelecekte gerçek isimleri kullanmam ” dedim. (Ç.N: Çal keke çal hjfasasasd )

Lu Xue Han kılıcıma imrenerek bakarken başıyla onayladı. Bir süre sonra ona bir şey vereceğimi hatırladım. Hemen ticaret ekranını açıp iki tane ekipmanı listeden seçtim.

[Mantra Cübbesi] ( Yeşil Ekipman )

Savunma: +6

Zeka: +4

Seviye gereksinimi: 6!

Aydınlanma Asası

Saldırı 4-6

Seviye gereksinimi: 3!

Buraya gelirken öldürdüğüm düşük seviye canavarlardan bu asayı düşürdüğüm için şanslıydım. Lu Xue Han belli ki saldırısı 1-2 olan kılıcı kullanıyordu. Onun için asayı düşürmem gerçekten iyi olmuştu.

” 3.Seviye olduğundan cübbeyi şuan giyemezsin. Ama asayı kullanabilirsin. Ticareti onaylamak istemiyor musun? ”

Lu Xue Han tereddüt ederek ” Bu cübbe muhtemelen 1000 RMB (454 TL) ye satılır. Yine de bana mı vermek istiyorsun?” Dedi.

Gülmeme engel olamadım ve ” Aptal. Klanımız bu cübbeyi sana vermeye karar verdi. Bu benden bir hediye değil yani kötü hissetmene gerek yok. İyi ekipmanlarla daha hızlı seviye atlarsın. Lin ablanın ne dediğini anlamadın mı?” Dedim.

Sonunda kabul etmişti. Ama ilginç bir şekilde bu ticaretten 100 bakır para kazanmıştım. Sanırım bu Lu Xue Han’ın sahip olduğu tüm paraydı. Bu parayı nasıl bulduğunu merak ediyordum. O güzelliğini kullanarak beraber kasılmak için erkekleri manipüle eden Xin Yu gibi değildi. Bu parayı Lu Xue Han dişini tırnağına takarak kazanmıştı. Sınıfını seçtikten sonra ona geri vermeliydim. Şuan onla bu konuyu tartışacak zaman değildi. Sanırım bu şekilde daha iyi hissediyordu.

“Neyse hadi kasılmaya gidelim. Yakınımda kal benim ekipmanlarım daha iyi olduğundan tank (Ç.N: abi bunun yerine ne kullanacağımı cidden bulamadım ondan bıraktım tankı tank diye 😀 ) görevi göreceğim. Ben vurduktan sonra sende saldırırsın.”

“Tamam”

Lu Xue Han ile parti kurduktan sonra vahşi kurt vadisin gittik. Burada hala oyuncu yoktu ama tepeden aşağıya baktığımızda 8.seviye canavarlarla savaşan gruplar gözüküyordu. Sık sık birilerinin çığlık atması ve ardından ölmesini daha sonra beyaz ışığa dönüşerek tekrar canlanmasını düşünmesi oldukça gülünçtü.

Lu Xue Han korkudan titreyen sesiyle ” Canavar öldüreceğimiz yer buradan uzak mı?” Dedi.

“Tabi ki. Burada sadece 8.seviye canavarlar var. Gideceğimiz yer 9.seviye canavarların olduğu yerler. Merak etme ben hallederim.” Dedim sakin bir sesle. Lu Xue Han’da kısa sürede sakinleşmişti. Ormana doğru girdiğimizde etraf yoğun bir sisle kaplıydı.

O kadar deneyim ve konuştuğum laftan sonra artistlik yapmadan canavarları en kısa sürede öldürmeye çalışıyordum. Eğer geçen sefer canavarlarının hareketlerini ve saldırma şekillerini inceleyip öğrenmeye çalışmasaydım şuan büyük ihtimal 7. seviye olmuştum. Böylece dünyada ilk 10a girmek sorun olmayacaktı.

Kurdun kafasına vurduğumda “-64!” sayısının çıktığını gördüğünde Lu Xue Han’ın ağzı şaşkınlıktan sonuna kadar açılmıştı.

“Neden saldırmadın?”

Ona bunu söyledikten sonra Lu Xue Han’da savaşa katıldı ve asasıyla beraber kurdun kafasına vurdu.

“-2” (Ç.N: diyecek laf bulamıyorum şuan 2 😀 😀 😀 😀 )

Şuan gördüğüm sayıya inanamıyordum. En az 8 hasarı olmalıydı neden sadece 2 hasar verebilmişti. Muhtemelen seviye farkının çok olmasından kaynaklıydı. 6 seviye fark boru değildi. (Ç.N: böyle enteresan şeyler görürseniz benden bilesiniz 😀 )

Bu hasar onu rahatsız etmiyor gibiydi bende daha fazla düşünmeden saldırmaya devam ettim.

“Howl~”

Gri kurt ölmüştü ve 2 tane diş düşmüştü.

Şaşırmamda Lu Xue Han gülümseyerek ” Bende o görevi aldım yani görev eşyası 2 kat fazla düşüyor.” Dedi.

Bu açıklamanın ardından eşyaları toplamaya başladım ancak sadece kendi payımı toplayabiliyordum. Lu Xue Han’ın payını alamıyordum. Bir süre sonra Lu Xue Han çığlık attı.

“Ne oldu”

Lu Xue Han ağzı bir karış açık bir şekilde ” Ben… Benim deneyim puanı barımın aniden yarısı doldu.” Dedi.

“…”

6 seviye farkla o kadar deneyim kazanması tuhaf değildi. Ama muhtemelen Lu Xue Han’ın hasarı çok düşük olduğundan kurttan adam gibi bir şeyler düşmemişti. Buda büyük hayal kırıklığı olmuştu.

Diğer canavarlara doğru giderken Lu Xue Han’da beni hevesle takip ediyordu.

“Lin Fan senin kılıcının saldırısı çok yüksek değil mi?” Benim verdiğim yüksek hasar merakını cezbetmişti sanırım.

” Mmm. Saldırısı 7-12 çok fazla olmasa da kötüde değil. Senin bu kadar az vurmanın nedeni canavarlarla arandaki seviye farkının çok olması. ”

“Bu durumda benimde hızlıca seviye atlamam gerekiyor.”

“Aynen öyle. 6.Seviye olup cübbeyi giydiğinde bu canavarları tek başına öldürebilirsin.”

Lu Xue Han kafasıyla onayladıktan sonra ” Benim şuan neden manam yok ” dedi.

Biraz düşündükten sonra ” Belki sınıf seçtikten sonra ortaya çıkıyordur.” Diye cevapladım.

“Anladım.”

Canavar öldürürken sohbet ettiğimiz için sıkılmıyordum. Lu Xue Han’ın becerileri de gelişiyordu. Ona öğrettiğim gerilla taktiklerini bile kullanabiliyordu.

Daha fark bile edemeden dört saat geçmiş ve saat öğleden sonra 1 olmuştu. Lu Xue Han inanılmaz bir şekilde 6.seviye olmuştu. Yine de seviyem onunkinden yüksek olduğundan deneyimin çoğunu ben aldığımdan 8.seviye çoktan olmuştum.

Sıralamayı açtığımda dünya sıralamasında ilk 10.000’e girdiğimi gördüm. Gerçekten çok sayıda güçlü oyuncu vardı.

Lu Xue Han mantra cübbesini giydiğinde görünüşü şaşkına dönmüş birine benziyordu. Cübbenin altında büyük göğüs dekoltesi ve yuvarlak olgun kalçalarıyla uzun çekici biri duruyordu. Kim bu görünüş yüzünden cezbedilmez ki?

Benim ona kendimden geçmişçesine baktığımı gördüğünde Lu Xue Han’ın yüzü pancara döndü. (Ç.N: kırmızı olduğundan sıkılmışsınızdır dedim. ) . Alçak bir sesle “Görevi yapmaya devam edelim” dedi.

 

——— CEVİRMEN NOTU———–

Canlılık: Stamina

Kuvvet : Strength

Zeka : Intelligence

Bu kadar kullanıldı sanırım buraya kadar başka bir şey olursa ilerde onları da eklerim öneriniz falan olursa yorum olarak yazarsanız ona göre ilerde düzeltirim yada eklerim 🙂 Kendinize bir daha görüşüne kadar iyi bakın 😀

 

 

Virtual World – The Legendary Thief 11.Bölüm Sessiz Köy ( Seviye Atlama )” üzerine 24 yorum

Yorum bırakın