Virtual World – The Legendary Thief 42.Bölüm Kasırga Şehri ( Anlık Erişte Kızı )

Çeviri için Useless1, kontrol / düzenleme için Wertyul arkadaşımıza teşekkürler. Keyifli okumalar…

Shan Shan’ a parlayan zırhı verdiğimde görünüşü Dolgun göğüsleri ve ince yuvarlak beliyle birlikte daha zarif olmuştu. Gerçekten çok çekiciydi.

“Oh. Neden senin ismin kırmızı?”

“Sadece ismim kırmızı değil kendimde kırmızıya döndüm.”

Gerçekten de siyah zırhımın üzerinde kırmızı izler vardı ve bu bir şekilde kasvetli gözüküyordu.

“Shan Shan gece atıştırmalığı yedin mi?”

Shan Shan bana şaşkın bir şekilde bakıp “Gece yarısında dışarı çıkmak istemeyeceksin değil mi?” Dedi.

“Şey. Demek istediğim senin için sorun yoksa benimle birlikte gece boyu kasılmanı istiyorum. Seni yanımda götüreceğim.”

“Oh böyle iyi bir şey mi vardı… Bunun için ücret vermem gerekiyor mu?”

“Hayır, sadece bana eşlik edecek güzel bir kız arıyorum bu yüzden hoşlanmadığım birini yanımda tutamam. Eğer öyle olsaydı gece yarısı onu hayaletlerle karıştırabilirdim.”

“…”

Shan Shan şuan 19.seviyedeydi. 7.seviyeyi geçtikten sonra canavarları öldürmek daha zorlaşsa da onun ekipmanları üst düzeydi. Ve şimdi ona sattığım yüksek savunmalı zırhla beraber daha yüksek savaş gücüne sahip oldu. Ona daha önceden sattığım kılıç çoktan yenisiyle değişmişti. Ona sorduğumda kılıcı arkadaşından aldığını söyledi. 21-36 saldırısı hayal kırıklığı değildi.

Birkaç canavar öldürdükten sonra yanıldığımı fark ettim. Shan Shan canavarları temiz ve etkili bir şekilde öldürüyordu. Hızı benim kadar yüksek olmasa da sanırım oda benim gibi her şeyi kuvvete vermiş bir kılıç ustasıydı. 5 yeşil ekipmanıyla savunması şuan 122ydi. Benden çokta kötü değildi.

“Lin Fan bu kırmızı adı kazanmak için kimi öldürdün?”

Shan Shan benim Çatlak Savaşçıyı öldürdüğümü bilmiyor gibi görünüyordu.

“Shan Shan giydiğin zırhı kimden düşürdüğümü biliyor musun?”

“Kimden?”

“Çatlak Savaşçı.”

“Ne? Onu mu öldürdün?” Shan Shan şaşırmış bir şekilde cevapladı.

“Tabi ki. Onun savaşmak için bir grup getirdiğini gördüm. Dikkati başka bir şey üzerindeyken onu ölümüne bıçakladım. Tatmin oldun mu?”

“Onu öldürme yolun biraz acınası değil mi?” Shan Shan güldükten sonra konuşmaya devam etti. “Sorun değil. Önümüzdeki ay sana yemek ısmarlayacağım.”

“Pirinç kasesi hariç her şey olur.”

“Tabi ki farklı mutfakları deneyeceğiz. Önümüzdeki ay daha fazla harçlık almam gerekiyor gibi gözüküyor.”

“Shan Shan bu oyuna neden bu kadar para harcıyorsun?”

Shan Shan bana bakıp biraz düşündükten sonra “Annem bu oyunun pazarlama için iyi bir değeri olduğunu söyledi. Şu anda 1 milyondan fazla oyuncu var. Eğer kendimi geliştirip şirketin adıyla bir klan açarsam bu şirketin güzel bir reklamı olmaz mı? Bir sürü büyük şirketin oyun takımlarına sponsor olmaları gibi. Tek fark reklam sadece oyunun içinde gözükecek. Ürünler oyuncuları hedef aldığı için sorun olamayacak. Annemin şirketi anlık erişte üretiyor. Bu tüm gece oynayan oyuncular için güzel bir gece atıştırmalığı değil mi?” Dedi.

Başımla onayladım. Eğer oyunu tek başıma oynasaydım kesinlikle buzdolabındaki şeyler hızlıca biterdi ve daha sonra eriştelerle yetinirdim. Ne kadar zor ve kasvetli olurdu… Ama Shan Shan’ın annesinin [Moon Monochrome] da klan kurup ünlü yapma fikri oldukça iyiydi. Bu işleri için iyi bir reklam olurdu. Ayrıca [Moon Monochrome]’nin resmi forumunda ki konular 10 milyondan fazla görüntüleniyordu. Şirketin adı ile bir konu açarlarsa ve klanda ünlenmişse satışlara çok büyük etkisi olurdu.

“Shan Shan annen şirketin başkanı mı? Hangi şirket? Master Kang?”

Shan Shan gülerek “Annem şirketin başkanı ama Master Kang da değil. Annemin soyadı Liu. Şirketin adı Master Bull anlık erişteleri reklamda Master Bull anlık erişteleri çok şaşırtıcı diye geçiyor. (Ç.N Çince de bull aynı zaman da amazing diye de kullanılıyormuş bunlarda garip bir reklam düşünmüşler bizde ki dido dodi olayı gibi akılda kalıyordur garanti.)

“Bu arada bugün ayın 30u yarın harçlığını alıyorsun değil mi?”

“Evet. Annem bu sefer bana en az 100.000 (45.645 TL) yollayacak. Eğer klanı erken kurarsam daha büyük bir sermayem olabilir. Annem bu sefer gerçekten ciddi. Eğer etkiler şaşırtıcı olursa kaynaklarım sınırsız olurmuş.” Shan Shan’ın yüzü heyecandan kızardı.

Kaşlarımı çattım ve “Klan kurmak oyuncuların şuan ki seviye ve ünü düşünüldüğünde imkansız. Klan kurmak 10.000 Ün puanı istiyor. Şuan ne kadar ünün var? Şuan benim 1.000 ünüm var daha gidecek uzun bir yolum var.” Dedim.

Shan Shan dudaklarını ısırıp “Ünüm 1.000e bile ulaşmadı. Klan kurmak için ne kadar beklemem gerekiyor?” Dedi.

“Görevleri yap ve kendi seviyenden yüksek Patron seviyeli canavarları öldür bunlar sana daha iyi ödüller verir. Ama aynı patronu sürekli öldürmek kazanılan Ünde azalmaya yol açıyor.” (Ç.N: yanı aynı canavarı öldürdükçe gittikçe daha az kazanıyorsun 1.de 50 kazanıyorsan 2.de 45 3.de 40 gibi.)

Shan Shan durup kereste fabrikasına baktıktan sonra “Burada Patron olabilir mi?”

“Olmalı. Genelde çok canavarın toplandığı yerlerde Patron canavarlar oluyor. Karanlık ortama baktığımda büyük ihtimal yüksek seviyeli bir ölümsüz ya da öyle bir şeydir.”

“Bu alanı yavaş yavaş temizleyelim.” Shan Shan istekli bir şekilde konuştu.

Başımla onayladım ve yolu gösterdim. Yolda sanki buğday kesiyor gibi canavarları öldürüyorduk. Arkamızda kırık kemikler, kırık kafatasları ve kırık bıçaklar bırakarak ilerliyorduk.

Bir saat sonra Shan Shan beyaz ışıklarla birlikte 20.seviyeye yükseldi ve resmi olarak şehirde 2. oldu. Bende birkaç dakika sonra 24.seviyeye yükselip aramızdaki fakı yeniden açtım.

Arkadaş listeme baktım. 19. Seviye Lu Xue Han hariç diğerler 17-18 seviyelerindeydi. Bu kızlar baya çılgınca kasıyorlardı. Sekizimizde şehirde ilk 100 içindeydik. Çatlak Savaşçı 15.seviyeye düştüğünden normal oyuncular bile onu artık öldürebilirdi.

“Lin Fan orada iskelet savaşçılar tarafından korunan bir kulübe var. Gidip bakalım belki değerli şeyler vardır.”

Shan Shan’ın gösterdiği yere baktım gerçekten de bir grup iskelet savaşçı kulübeyi koruyordu. Gecenin karanlığında kulübenin içinden belli belirsiz bir ateş gözüküyordu.

——————ÇEVİRMEN NOTU——————

Son gün beyler yarın görüşürüz güzel sürprizle 😀

Kulübede ne var? Sabaha kadar bu şekil kasılacaklar mı? Oyundan çıktıklarında seviyelerinde değişme olacak mı? Merak mı ediyorsunuz? Bekleyin okuyun öğrenin.

Virtual World – The Legendary Thief 42.Bölüm Kasırga Şehri ( Anlık Erişte Kızı )” üzerine 32 yorum

  1. .bölüm için teşekkürler.Taktiklerini açıklamasaydı iyi olurdu.Shan shan ileride tehlikeli bir rakip olabilir.Yarın sürprizi kaç gibi görücez?

    Beğen

    1. Bugün yok ama yarın MGA’da bir sürpriz yapıcaz ve Orkundan daha fazla şaşıracaksınız. :D.Sabırla bekleyin .

      Beğen

    1. RC deyim kanka.WEbtoon garden olmadıgına gore bende rc actım bızımkılerle takılıyorum useless falan var gel 😀

      Beğen

      1. Geldi ama 4 bölüm ile sınırlı kalmaz inşallah 😀
        şansa işim çıktı gece okurum anca 😦

        Beğen

Yorum bırakın